Enige weken heeft dit project stil gelegen, maar vandaag probeerde ik de draad weer op te pakken. De decompressieklep moet nog worden afgesteld en de verlichting moet werken voor de APK. Nu zit het probleem hem met name in de laatste. Op de pen van de spoelenplaat staat stationair met de choke dicht: 0,3V Op de massa lip bij de benzinepomp reageert hij niet en geeft hij dus 0V af. Dus ergens maakt hij daar geen goede massa. Het achterlicht heeft een paar keer zitten knipperen en deed daarna niks meer. Gezien ik verder geen nieuwe lampjes had en deze al erg oud zijn, voor vandaag maar gestopt. Maar heb wel enkele vragen:

- Hoeveel Volt moet er op die pin staan die uit de spoelenplaat steekt voor de schakelaar?
- Wat kan er aan de hand zijn met de lip bij de benzinepomp. De boutjes zouden toch als geleider moeten fungeren.
- Wat zijn de eisen mbt de RDW keuring. De toekomstige verlichting wordt namelijk LED op batterijen. Dus moet alleen nu verlichting hebben voor de keuring. Daarna wordt alles toch gedemonteerd en komen de verlichtingsonderdelen in een andere vorm terug.


Groeten Dolf

In bezit van een: Citroen 2CV6 '87, Solex 3800S, Rapido Confort, Solex Oto '63, Citroen Ami8 Break '72 en Solex 3800 '67 Custom.