Solexforum logo
Active Threads | Active Posts | Unanswered Today | Since Yesterday | This Week
De Solex motor Jump to new posts
Re: Lager spoelenplaat Oto 1700 Cees59 Yesterday at 07:39 PM
Dat heb ik gedaan met de Solex trekker, maar die werkte zoals gezegd niet goed.

Ik zal hetzelfde nog eens proberen met de 3 poot poelietrekker. Kijken wat er gebeurt. Als dat nog steeds niet werkt dan wil ik de plaat toch in een bak met cola zetten en een tijdje laten inwerken.
4 45 Read More
Solex bouwjaar bepalen Jump to new posts
Re: Welke Solex is dit? Johnnie 07/06/26 11:18 AM
Okay, dan is de Lex gemaakt tussen 1960(juni) - 1961 en de motor van 1962.
3 71 Read More
Solex liefhebbers
Solex onderdelen Nederland
Solextochten Roermond
Who's Online Now
1 members (Denny), 27 guests, and 1 robot.
Key: Admin, Global Mod, Mod
June
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5
(Release build 20201027)
Responsive Width:

PHP: 5.6.40 Page Time: 0.013s Queries: 6 (0.003s) Memory: 2.7669 MB (Peak: 2.8245 MB) Data Comp: Zlib Server Time: 2026-06-10 02:54:57 UTC
Valid HTML 5 and Valid CSS