Vandaag bezig geweest met de Solexjes.

Voor de 1967 Custom de laatste delen schoongemaakt en de cilinder en spruitstuk in de tweede laag kachellak gezet. Ik kan hem nu in mekaar gaan zetten. Krukasgedeelte besteed ik uit, dus daar eerst een afspraak voor maken. Vandaag wel wat klein spul besteld. Hobby budget is voor de komende weken een beetje op. cry

Vandaag ook bezig geweest om het spatbordkapje van de 67er over te zetten op mijn 63er, maar deze past niet. Of ik moet meer gaan verbouwen dan ik van plan ben. Dus deze blijft er nog maar even opzitten. Is me wel iets te geel en te netjes eerlijk gezegd, maar misschien scoor ik nog een keer wat beters op een beurs.
Wel vandaag mijn nieuwe gadget gemonteerd. Een regenscherm. Ding zal niet veel regen zien, maar is just for fun.
En het was lekker weer, dus een blokje om geweest op de 63er in de buurt. Starten en lopen. Alleen nog wat moeten sleutelen aan de voorremmen. Jasbeschermers blijven er om die reden ook maar vanaf. Kan er nu zo bij.







Groeten Dolf

In bezit van een: Citroen 2CV6 '87, Solex 3800S, Rapido Confort, Solex Oto '63, Citroen Ami8 Break '72 en Solex 3800 '67 Custom.