Origineel bericht van: Punky
Net in de tuin in het zonnetje aan het frame begonnen. Het zit nu een heel eind in mekaar, maar met wat kleine tegenslagen.

Een van de banden bleek lek te zijn, dus moest geplakt worden en beide handremmen hebben kuren. Dit komt door tekorte buitenkabels. Voor lukt nog, al steekt hij op een andere plek uit het beschermkapje van het remsysteem. Achter is het echter een ander verhaal. Als ik rem stuur ik meteen naar links. Dus die buitenkabel moet ik echt vervangen voor de RDW-keuring. Baal er wel van, want het hoeft nu alleen maar te werken voor de keuring en daarna gaat alles direct weer uit mekaar om aangepast en gelakt te worden.
Ga zo dus maar even bij de Action kijken of die iets hebben wat ik kan gebruiken voor de keuring. En daarna zal het nog wel freubelen worden om de oude buitenkabel door de nieuwe te vervangen. Het moet allemaal net door die gaten passen.

Op zich valt het allemaal nog wel mee. Er is duidelijk aan de Solex gesleuteld, maar tot nu toe nog niets tegengekomen wat versleuteld is.








Waar dient dit eigenlijk voor. Het houdt de buitenkabel tegen, maar waarom dat pootje?


Is een kabelspanner voor de achterrem, draai het boutje maar eens een beetje los en bekijk de werking.

Last edited by Roelof; 08/04/11 12:26 AM.

Vriendelijke groeten

Roelof