Het valt te proberen of ik daar iemand aan de lijn kan krijgen in deze volle vakantie periode. En de Franse taal… hangt er toch van af hoe snel ze praten en of ze veel geduld hebben. laugh

Ik heb het 3800 setje aangesloten op mijn BnR… en denderend vind ik het niet werken. De veer trekt de gasschuif niet naar behoren terug. Op het 3800 systeem is niets voorzien om de elektrische bekabeling voor het stoplicht aan te sluiten en die hangt er nu los bij, niet dat het ooit gewerkt heeft. Dat moet dus ook nog eens in orde worden gebracht. crazy

Oh ja, ik denk dat ik oorzaak van het afgebroken stukje ken. Omdat de nippel van de gaskabel te klein is voor het 4800 systeem, had ik over de kabel een bredere nippel geschoven, en die ligt vanwege de kleine nippel erachter niet lekker in de nippelhouder van het gastandrad, waardoor er te veel kracht op het dunnere gedeelte (het afgebroken stukje) wordt uitgeoefend.
Ik denk dat een dunne kabel met dikke nippel hiervoor nodig is. Maar het is geen excuus dat men zwakke materialen hiervoor heeft gebruikt. Heel frustrerend dat ik niet dergelijk extra onderdeeltje heb. smirk

Last edited by AlienSolexfiend; 25/07/12 04:52 AM. Reason: oorzaak

"La légende de la bicyclette qui roule toute seule" wink


Groeten, Ali