Origineel bericht van: john meisters
Origineel bericht van: Alfons_Amuse
Om toch 2 kleine gaatjes te maken in de zuiger net onder de uitlaat poort als het kan.


Dit begrijp ik niet goed confused
Als ze juist over de stijl glijden dan zijn ze nutteloos en als ze ernaast zitten dan werken ze als spoelpoorten, maar dan regelrecht de uitlaat in dus totaal verkeerd...?


een stijl is eindig en heeft een tolerantie met de zuiger ( koud ca 0,05 mm) gaatjes bijna zo breed als de stijl.
als de zuiger met zijn enkele topveer net ter hoogte van de bovenkant uitlaat poort staat is er iets aan carterdruk maar nog niet veel nu spoelen ze een heel klein beetje tegen en langs de spijl, inmiddels gaat de zuiger verdure naar beneden en bouwt meer druk op de gaatjes verdwijnen dan van de stijl naar de wand waar geen uitlaat gat zit en spolen dan niet meer, ze moeten niet te hoog en ook niet te laag zitten .
en vergeleken met spoelkanalen/poorten kan er nauwelijks wat doorheen en dat bij 14.000 toeren


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)