Het was inderdaad de koppeling die bleef slippen, deze even los gehaald, goed ontvet, lichtjes opgeschuurd en nu doet ie t best aardig. Nu heb ik nog 1 probleempje, hij loopt nog niet zo heel geweldig lekker. Hij start wel met even op gang trappen, motor op t wiel en dan gaat ie snel aan. Echter, zodra ie een beetje warm wordt en ik de ? choke? wat ga verstellen hoeft ie niet zo heel veel verder dan "11 uur" zeg maar. Dat betekend volgens mij dat ie maar een heel klein beetje extra lucht nodig heeft. Als ik het goed begrijp kan er dus nog meer lucht bij en dus meer benzine en zou ie iets beter moeten gaan lopen. Nu loopt ie namelijk tussen de 20 en 30 km/u hier op de dijk afhankelijk van of ik wind mee of tegen heb (bij veel wind nog minder en moet ik aardig meetrappen). Ligt dit aan de timing (hij start nu wel heel soepel dus vraag het me een beetje af en zo ja hoe kan ik dat het beste zonder gereedschap testen) of ligt dit aan dat de sproeier wel iets groter mag/pomp iets harder mag pompen. Ik hoor het graag.