ik heb het niet nodig als cartervulling, mijn boodschappensolex heeft een hele standaard onderbouw en alleen een andere cylinder en uitlaat, zelfs geen gevlakte kop en die loopt met wind mee ook gewoon door tot 50+ en op de vlakke weg 40+ . ( met volkomen originele 6,5 mm)
Ik probeer echter het reglement tot op de letter te doorwrochten want dat is helemaal geschreven op de 3800 en solex is veel meer dan dat.
het CNC carter heeft niet de velsrand gekregen van de 3800 (Huilen, want er was materiaal zat) is dus een hybride die van geen enkele solex helemaal een kopie is. al helemaal niet vergeleken met een DO carter, dus als solex een lagerborgplaat heeft waarom daar dan geen CNC uitvoering van ?
en hij is maar net zo dik dat hij een verzonken M6 kop aan kan en verzonken M6 is origineel solex
voor cartervulling had hij meer dan 6-8 mm dik kunnen zijn.
voor de broodnodige centrering heb je alleen het carterdiameter tot je beschikking, DO en OTO carters hebben hun eigen centrering in het carter aangebracht daar is het carter ter plaatse dikker.

Last edited by Joan; 09/07/14 09:15 PM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)