Origineel bericht van: ghostrider
Gisterenavond het nieuwe blokje op de testbank gehad. Het breekt je toch behoorlijk op dat er niet veel meer mag. Vooral de inlaatrestrictie en het gemis van cartervulling speelt je parten.

Met wat fine-tunen (ontsteking afstellen etc.) hebben vooral Jan & Jan nog net een km/h winst geboekt, maar of dat nog wat zoden aan de dijk zet ?

Ik ben nog nooit bij die Solexrace geweest maar ik denk dat ik dit jaar eens ga kijken. Ik ben wel benieuwd eigenlijk of de andere tuners wel meer snelheid kunnen krijgen.

er is een heel lang afdalend recht eind, ik weet niet of je daar met een snelle niet trekkende solex zoveel in kan lopen dat je daar de race wint, het binnen parcours rondom het feest gedruis en het stukje na de stallen is een gedeelte waar de wielrenners veel goed kunnen maken, ik verwacht daus veel wisseling van koppositie. heb andere jaren hele tijden op diverse plekken van het circuit zitten kijken. 1 paadje vind ik ronduit gevaarlijk, een fietspad tussen de velden door waar je echt achter elkaar moet blijven met betonnen palen ter afscherming, dat is niet circuit waardig. als de organisatie dat breder kan lobbyen zou dat een verbetering van de veiligheid zijn.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)