Of de organisatie slaapt, ik denk van niet.
Ik (wij) zijn al vanaf 2010 aanwezig bij de 24-uurs race, eerst als bezoeker en later als monteur en rijder en je ziet het evenement ieder jaar groter worden.
Zo groot zelfs dat de "Solexrace" , waar het allemaal om begonnen is, op de achtergrond verdwenen is
en de feesten eromheen groter en massaler geworden zijn.
Overal op de terreinen lopen mensen die een eigen taak hebben in de beveiliging, toegangscontrole, voor het verkeer te regelen, voor de camping, sfeerbegeleiders, wedstrijdleiding, enzv..
Al met al zijn er heel veel mensen op de been om een enorme feestende mensenmassa een beetje in toom te houden.

Wat betreft ons team, wij hebben zo rond de klok van half een vannacht de handdoek in de ring moeten gooien.
De motor van de Solex heeft perfect gelopen en haalde op het eind zo rond 52km/uur op de rechte einden.
Helaas, zo rond half een ben ik naar "binnen" gegaan omdat de stand van de motor niet in orde was.
Met de motor op de band stond de motorlichter nagenoeg in de haak (??)
Na enig onderzoek bleek de voorvork net onder de valbeugel geknikt (links) en erger nog gescheurd, (rechts) !!
Gelukkig, net op tijd gestopt, de vork had bij de eerste-de-beste bult of kuil afgebroken,
in dit geval zou dat al bij het op of afrijden van het podium al gebeurd zijn.

Attached Images
vork.jpg (117.05 KB, 139 downloads)

Groet , Ronald & Conny


Altijd normaal is ook niet normaal crazy