Origineel bericht van: eversman
Heb je de uitlaat er al wel afgehad om te kijken of hij dan wel vermogen heeft? Vermogensverlies en een verstopte uitlaat(en/of spruitstuk) zijn ook bekenden van elkaar he!

Het zou goed kunnen dat zo'n uitlaatje zich niet laat schoonmaken op de conventionele manier en dat er dus een nieuwe aangeschaft dient te worden.

Snap niet hoe je het volhoud alien.... zou dat ding allang 10 keer uit elkaar hebben gehad of (waarschijnlijker) die solex verkocht en wat anders aangeschaft hebben blush

Nee, die heb ik er nog niet afgenomen, ik heb geen nieuwe pakking en dan is rijden niet meer aan de orde.

Hoe ik het volhoud Eversman, I guess it's "zen and the art of Solex maintenance". wink

"Wat anders aanschaffen"? Doe ik later nog wel, maar ik blijf erin geloven dat het goed komt. Het is tenslotte maar een Solex hè? grin

Ik heb nog even zitten denken. De katalystator werkt onder een enorme hitte, je zou dus veronderstellen dat koolstof helemaal moet verbranden. Verder staat de katalystator vertikaal, waardoor de olie er niet in blijft.


"La légende de la bicyclette qui roule toute seule" wink


Groeten, Ali