voor een 1700 hoop ik dat je het goede type vliegwiel hebt gemonteerd er is naar de 2200 en 3800 een ander type vliegwiel gemonteerd daar zit de nok anders ten opzichte van de spie EN de puntjes hoeven niet op 0.2 ze moeten open op het juiste moment en wat daar voor nodig is is er maar voor nodig. bij ECHTE brommerontstekingen kun je de puntjes op 0.4 mm zetten wat het beste vonkeffect geeft ( te klein blijft er altijd een vonkje tussen de punten dansen te groot krijgt je spoel niet lang genoeg stroom om een vonk te maken ) EN je kunt de grondplaat van de spoelen verdraaien doordat deze los is van de motor zodat het tijdstip alsnog is in te stellen Veel frans ontstekingen hebben daarop bespaart ( zo Ook Mobylette en Peugeot)

ook hier weer startpagina heb je losse puntjes die direct aan de grondplaat zitten heb je de onderste combinatie heb je losse puntjes die apart op een grondplaat zitten die weer aan het motorcarter komt heb je de bovenste combinatie nodig. Let op het verschil in de vorm van de drie gaten

Last edited by Joan; 18/02/20 10:27 AM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)