Originally Posted by Hans1
Zo zit het nu. Heb er even een moertje tussen gedaan omdat de deco niet werkte doordat de spaak te lang was en er te veel ruimte was zodat de deco niet werkte . Wat hij nu wel doet. Wil er trouwens toch nog een nieuw stuurtje op. Deze is knap beschadigd.
de spaak is niet te lang, de heveltjes zijn te kort, zoals ik al eerder schreef deze horen recht te zijn, in dat geval blijven ze hoger en dan heb je dus een langere gas spaak nodig. Is overigens ook in te stellen door de hoogte van je stuur in het balhoofd aan te passen. Daar heb ik ook al veel berijders mee zien schutteren, veel zijn qua lengte langer en dan zit een laag stuur niet lekker, hebben ze het stuur hoger gezet werkt het gas niet meer

Op je vorige foto meende ik al dat de heveltjes scheef waren, dat laat je nu in detail heel goed zien. Je gaat zoals gesteld nieuwe plasticjes kopen, dus dit zal zijn tijd wel duren.

Overigens ben ik benieuwd of je ergens een beter stuur kan scoren waar dat gaatje voor de "standaard" metalen heveltjes niet in zit want zomaar een gat in je stuur overhouden is ook niet mooi. Houd ons op de hoogte


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)