je hebt nu al een groot gat in je stuur, zou daar maar bij blijven, dat gat krijg je niet meer goed.

Plastic "lepeltjes" is maar 1 soort van, ze komen met zijn tweeën. Eentje om gas te nemen/geven en eentje om de snelheid vast te zetten op een stand met "minder" gas . Ik zie een lullig gaatje in je stuur net achter de nu gemonteerde gasgever. Foto laat denk ik "per ongeluk" dat gaatje zien ( als je erop let). Als je had geweten dat je dit had moeten fotograferen had je hier ook wel een detail foto van gemaakt. die plastic gasklepeltjes zitten namelijk in positie met een lullig parker schroefje. voor de gasgever in een sleuf voor de snelheidsinsteller hoort daar ook nog een bladveertje onder om extra wrijving te veroorzaken zodat hij als hij is ingesteld niet meer kan verlopen, dat geeft twee kleine gaatjes . Ik denk die gaatjes daar te herkennen ( al zie ik er maar eentje) Ik had er een paar van deze uitvoering: Uitlenen en ja hoor lepeltjes kapot, want als deze verouderd zijn en je weet niet hoe het moet, druk je ze kapot als je de motor via de DECO uit wil drukken, dat trekt dat plastic niet als je maar wild op dat lepeltje blijft drukken dus maar omgebouwd


maak nog eens meer detailfoto's van hoe het nu zit, lijkt me totaal verbogen, maar kan het niet goed zien, metalen klepeltjes horen recht te zijn met een omgebogen zijkantje

Last edited by Joan; 25/11/19 07:36 PM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)