Origineel bericht van: Jan
Er zitten inderdaad goede gietijzeren cilinders bij.
in dit geval was het een JRT, en die lopen standaard geen 40.
Hopelijk komt er een nieuwe serie, en laten ze de poortjes wat netter gieten, op zich geen slecht cilindertje.
Ik heb daar met Jouke al het een en ander over uitgewisseld en zijn (ik denk terechte) mening is dat als je serieus verbeterd dat meteen ook als Batch NIET JRT cylinder op de markt gebracht word en dan betaal je wel voor het verschil maar je moet maar zien dat je dat terug verdient,
Ach blijft er voor de thuisvijler ook nog wat over en als die wat vernielt is dat weer goed voor de handel en hou je de competitie niet alleen op het vlak van racen maar ook van voorbereiden En als iemand echt beter wil zal hij toch zelf het initiatief kunnen nemen ?
Laatst zag ik al een MA-MO type V8 ( of was het nou VA 8 ? ) ergens op een werkbank staan een gebruikelijke Solex code.
Vraag is wat ze daar dan weer van gaan zeggen.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)