Ok hier ben ik weer en word er toch moedeloos van
Ok even niets van mij laten horen maar had een andere reden.
He john meisters ik kan je niet helemaal volgen.
hoe komt deze "gasschuif" naar buiten dan?
en over wat en welk onderdeel hebben we het nu eigenlijk?
Ik kan geen gas geven alleen maar remmen en tijdens dat remmen verandert er iets aan de stand van de carburateur.
en wel extra zuurstof dmv een klepje dat verschuift.
maar wanneer gaat deze gasschuif dan over zijn aanslag?
En Jan Vennix: deze 1.8 m.m.heb ik gekontroleerd.
Kop eraf zuiger op z'n bovenste punt gezet en opgemeten hoeveel hij in cm voorbij het "rupture "punt stond.
di was 3.75 cm en volgens onze mede forum kenners moest dit maar 2.75 cm zijn
Dus MAW 1 cm te veel, en netjes teruggebracht naar 2,75 cm.
sproeiertje van 30 erin + een nieuwe koppakking, en hij liep best wel goed, 28/29 kmh
Maar gaande de tour ^0 km ging de snelheid weer terug om vervolgens de laatste meters niet harder te gaan dan 16kmh.
Wat is er nou in godsnaam gebeurd?
O ja kool heb ik wel verwijderd maar niet echt grondig ( doekje).
En hoe weet je dat je een vastloper heb, vroeger was vastloper weggooien omdat ie echt vast gelopen was .
dit is nu niet het geval want hij slaat nog steeds aan.
weer een hoop vragen voor jullie mannen.

Gr Willem