Het was mij ook al opgevallen dat het aanbod van onderdelen, vooral van de oudere,
koppelingloze modellen de laatste jaren een stuk minder is geworden.
In principe zijn de onderdelen Frans/ Nederlands (zonder koppeling) uitwisselbaar.
Er zit wel verschil tussen b.v.de rollen, een rol met flenzen of een rol met een Zamak kern.
Heb ooit eens een Peperbus motor gekocht (45cc) die was opgebouwd op een 49cc carter, geen probleem maar niet origineel.
Zo heb ik ooit een kapotte rol met flenzen vervangen door een rol met Zamak kern.
Oto en 2200 zijn uitwisselbaar als de carterafdichting van de 2200 nog goed is.
Onlangs bij Marcel v.d. Ven bijnaeen keerring gekocht maar omdat deze nagenoeg niet lekvrij te vervangen is heb ik het dingetje toch maar niet aangeschaft.
Er komt een ander soort afdichting in die evt. ook makkelijk te vervangen is.
3800, wissel maar uit wat je wilt , hier wel 2 typen carterafdichting mogelijk, of tussen lager en carter of een aan de rolkant.