even de handleiding, kun je zien hoe je hem moet smeren, let ook op punt 9 van ik meen pagina 8
en hier de rest
als ik bij printen de setting op 150 % zet en het papier op "landscape" krijg ik een bruikbare print. eventueel kan ik ook een iets grotere versie qua megabytes proberen te plaatsen is hij misschien iets duidelijker
Mooi Joan, zeer bruikbaar. Ook leuk is de oplossing bij doorslaan naar voren
"Fabrieksfout: opzenden"
Dat zie je niet vaak, maar geeft wel het goede gevoel dat men niet arrogant is en fouten erkent
Andere tijden!
Tegenwoordig wordt er direct met claims gedreigd. De gebruiksaanwijzingen zijn nu ook veel dikker, vnl met heel veel kleine lettertjes... Maar of we nu zoveel beter af zijn??
Solex OTO 1965 Motnr:591xxx Framenr: 857xxx Koffertje 1957 Motnr:331xxx Framenr: 336xxx Koga op spierkracht. Spartamet voor erbij
Ik heb mijn naaf onlangs ook uit elkaar gehaald en schoon gemaakt omdat hij "bromde" alles weer in elkaar gezet en nu bromt hij nog steeds. Heeft dat met een afstelling te maken of is hij versleten? Groet Arjen
Solex Peperbus/Solex Koffertje 1957/Solex 1700/Solex 2200/Solex 3800/Solex Oto in onderdelen ;-)
Als je met deze naaf gaat fietsen trek je het getande deel van de drijfkop in het andere deel. Als stopt met fietsen moet deze weer vrijkomen. Als je remt druk je het getande deel uit het andere deel en dan loopt hij echt vrij.De remedie om het brommen (aanlopen van het getande deel)weg te krijgen is dus even licht remmen.Als hij dan nog aanloopt en dus bromt zit er te weinig speling en moet de naaf beter afgesteld worden, er zijn goede gebruiksaanwijzingen te vinden hoe dat te doen, Groeten, Wijnand
Inderdaad, en anders naar mijn broer, die heeft zich erin geworpen in de techniek vanwege zijn Berini M21 weet onderhand precies waar welke ring wel of niet hoort en hoe waanzinnig veel typen en plaatjes er zijn.