afhankelijk van hoe de draad gesneden is op spruitstuk en carburateur valt deze op de een of andere manier in positie zodra de draad op is . net zoals bijvoorbeeld een buitenkraan in de muurplaat, komen die kranen ook heel raar te staan, de laatste los je op met teflontape en dan de kraan te stoppen in een positie die leuk is. gaat niet lukken met zo een carburateur want dat trilt los. je moet de spoed van de draad weten ( meen ik 1 mm zo achter dit toetsenbord maar kan ook 1,25 zijn ) dan moet je weten hoeveel de carburateur uit positie staat ( in delen van een omwenteling) en dan de spoed en de hoekverdraaing op elkaar delen, zo een dikke tussenring moet je meemonteren of eentje die iets dikker is maar wat flexibel en die dan in elkaar draaien.

wat type carburateur betreft die is puur gebaseerd op een 3800 systeem en niet op de oudere gas spaak systemen moet je dus ombouwen. en dan nog: er zit een fout in ze zijn over gegaan op het gebruik van een vlinderklep en niet meer de gasgeef trommel WEL hebben ze de valse lucht opening die ALLEEN werkt met de gasgeef trommel ( en dan in de stand "gas dicht") dat werkt niet met een vlinderklep want nu staat die valse lucht opening open in de stand "volgas". zo maar kopen: het vraagt expertise om een dergelijk race onderdeel bruikbaar te kunnen monteren. Overigens wel een kwaliteit carburateur geen chineesche meuk


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)