de zuigers van Jouke kun je best achterste voren monteren daar gaan ze niet anders van lopen, dit in tegenstelling tot de CFX cilinders. Dat met die CFX is ook geprobeerd omdat "MEN" dacht dat de pijl op de zuiger altijd naar voren moet wijzen ( nee dus altijd naar de uitlaatpoort en die zit bij solex achter) bij de CFX zuiger is dan het gat voor de derde poort de spelbreker, die drukt de cartercompressie de uitlaat in . Die van Jouke hebben geen derde poort en de zuigerveer slotjes zitten diagonaal dus loopt er altijd een zuigerveer met zijn opening net tussen de spoelpoort en de uitlaatpoort door . Om te racen is de JRT een goede uitgangsbasis MAAR je dient hem wel op race specificaties te brengen. de cilinder op zich heeft dezelfde maten als een GOEDE gietijzeren cilinder en daarmee een goede 1 op 1 vervanging van die gietijzeren ( en een hele verbetering als je een beroerde versie gietijzer hebt ) . Loopt de motor beroerd ligt het niet aan de cilinder maar heb je ergens een probleem met je "onderbouw" of 1 van de aanhangende componenten


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)