even terugbladeren naar "deel twee van het drieluik. heb je de boel los ga je richting de rol . Bij een testrit bleek al dat als je stopte en de motor liep nog even er een heel metaal achtig geluid uit kwam . Nadat de ontstekingsgrondplaat verwijderd was kom je aan het carter zien dat er toch al wat kapot gesleuteld was. het koppelingcarter vol met deuken en "moeten" alsof er een bandenlichter tussen gezet was . de trommel rand bleek nogal wat metaal splinters te hebben. Na verwijderen van de koppeling bleek waarom ( en ook waarom er een geluid uit kwam bij stilstand) OF de trommel is ooit gedemonteerd geweest en niet goed terug geplaatst OF de trommel is gaan "zweven" op zijn passing en omhoog gekomen. In ieder geval de brede rand die moet zitten tussen de rand van het lager en de rand van de trommel was er niet de trommel zit dus te hoog en de achterkant van de koppeling loopt dan ook in de achterplaat van de trommel"


Kijk daar nog eens naar de foto's van de rol en koppeling trommel .

Bobby heeft weer flink zijn best gedaan, ik heb de rol en trommel weer als nieuw terug, ook zit de trommel weer op zijn plaats zodat de armpjes van de koppeling niet meer tegen de bodem van de trommel slepen. Nu blok nog wat kuisen voordat de boel weer in elkaar kan

Attached Images
nieuwe rol.jpg (127.12 KB, 143 downloads)
aangepaste koppeling trommel.jpg (136.94 KB, 145 downloads)
rand op maat.jpg (114.36 KB, 147 downloads)

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)