ja dat is een rot constructie, er zit iets van een wormachtig schroefdraad op de bout die moet zich vast vreten in het plastic, alleen als iemand dat ooit aangedraaid heeft alsof het een bout en een moertje is heeft dat draad het plastic weg geschrapt en is het dol. Ik pak een snijplaat en snij er een stukje M4 op, dat gaat er heel belabberd uitzien maar werkt wel dan zet ik er een moertje op en dan kan ik de constructie wel weer aandrukken. …...houd er rekening mee dat al dat plastic bedoeld is om te isoleren van het cartermateriaal anders heeft de spoeldraad direct sluiting naar het carter, dus overal dien de staaf vrij te lopen van het carter en alleen de kop moet electrisch contact maken met de ring die aangesoldeerd is aan de draad van de lichtspoel. je kunt ook een draadeind M4 pakken en aan beide kanten een moertje doen als hij aan de cilinderkant maar weer zoveel uitsteekt dat de schakelaar contact kan maken. DAAR help het weer om een bougie moertje ( die je NIET mag gebruiken voor je bougie dus die ligt toch niets te doen ) te monteren aan de kant van de schakelaar is er meer kans dat ze elkaar raken

Last edited by Joan; 25/06/20 11:24 PM.

Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)