in je profiel staat dat je een 2200/OTO hebt. de 2200 is een franse uitvoering met veel onderdelen gelijk aan de nederlandse OTO echter het lager is al geklonken in het carter nog met een afdekplaat om het "klinken" niet gelijk op het lager plaats te laten vinden. later bij de 3800 is dat klinken gelijk op het lager gedaan. ik heb er deze week zelf ook nog eentje gedaan en voor mij is het al niet eenvoudig. het moet wel gerepareerd worden want ook de afdichting achter je lager werkt nu niet meer en het zal rondom je rol al best een vette zooi zijn vanwege olie lekkage uit het carter . de revisie spullen zijn nu inderdaad als set te koop alleen het "vingerspitsengevoel" nodig om het een succes te maken is dan weer een probleem want gelukkig is dit voor de meesten van onse geen alledaags werk, zelfs geen jaarlijks terugkerend fenomeen. meestal kun je zo een reparatie ook maar 1 keer op een carter loslaten en daarna is het schroot De reparatie die ik moest verrichten was helaas op een carter met een al eerdere reparatie dus daar moest het lager smaller gedraaid worden met een speciaal keramisch beiteltje om zo weer ruimte te maken voor een stuk "vers" carter dat omgeklonken moest worden


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)