ik doe het weer anders omdat de weerstand links en rechts vaak anders is dan heb je er weinig aan om de rem aan te trekken en dan te stellen. Nog een keer: je moete zeker stellen dat dat lipje sowieso ergens in 1 van de windingen van de achterste veer terecht komt, veel remmen en kapjes zijn zo verbogen ( oa door gebruik foute spatbordbouten) dat het lipje de veer niet meer haalt, dus eerst dat op orde brengen. Door dat lipje verdeel je de veer in twee stukken, elk stuk trekt dan aan 1 schoen om die op zijn plek te brengen. Ik steek hem er eerst in dan een paar keer remmen om te zien hoe de blokjes terug komen dan plaatje iets terug trekken dan het blokje dat het kortst bij de velg blijft ietsje extra naar buiten bewegen met de hand, dan lipje weer insteken en resultaat beoordelen. als extra hebben veel kapjes horizontale gleufgaten daarmee kun je MET lipje al in de veer de boel nog iets bijstellen door het kapje de goede kant op te schuiven over de draadeindjes heen en dan pas de moeren aan te draaien


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)