ik ben nog eens terug gegaan naar de foto's van de carburateur die je ingediend hebt, daar waar de carburateur nog vies is en het luchtfilter erop zit meen ik een buisje te zien zitten in het gat dat recht tegenover de aanvoerbuis zit, deze moet wel terug gemonteerd zijn anders komt de benzine boven uit en gaat niet naar de uitgang aan de zijkant. verder heb je een foto ingestuurd van de wartel met leidinkje zoals uit de pomp komt, net zo eentje hoort in de carburateur dus er dien een bolletje gevormd te zijn van het pijpuiteinde, dat moet mooi vlak zijn want hoort op een vlak in de carburateur , beide vlakken dienen vloeistof dicht vlak te zijn en dichten af door ze met de wartel tegen elkaar aan te drukken. sommige oude carburateurs hebben een extra filter die je onderin de carburateur steekt daar zit een flensje aan dat dient als pakking tussen de twee metalen vlakken, die constructie hebben ze niet meer dat plastic werd altijd teleurstellend hard aangedraaid en overleed ter plaatse, heb je zo een carburateur en monteer je die zonder dit filter halen de metalen vlakken elkaar waarschijnlijk niet meer ( kun je de leiding los voelen zitten ? ) je kunt een tankfilter monteren maar dan de wartel alleen maar vingervast aandraaien en NIET maar aan blijven snoeren


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)