Beste Roelof,
Mijn makke is dat ik het misschien te zwaar inziet.
Maar vanaf de eerste dag waren er kleine problemen die het plezier teniet deden.
Chinese wielen? , verkeerd afgestelde remmen?
Dus durf ik niet op dat ding te rijden want stel dat je plotseling moet remmen kan er moeilijk afspringen met een hond op de bagagedrager.
Vanmorgen met een halve tank weg, onderweg plotseling leeg, kan ik gaan lopen naar huis met een hond achterop de solex.
Bel ik thuis de verkoper en vraag hoe het kan dat ik met een volle tank nog geen 45 kilometer kan rijden als er overal wordt verteld dat je met een tank wel 80 kilometer kan rijden.
Nietszeggend antwoorden waarvan ik dan denk het zal wel, moet maar bellen als er verdere klachten zijn.
Dan geen enkel mens hier in de buurt die ook maar er even kan naar kijken of de motor wel goed is
Voor hetzelfde geld is het dik in orde maar ik wil wel weten dan of je kan doorrijden of door het doorrijden de motor juist beschadigd kan raken.
Hij is prima om even hier in Weesp naar de apotheek te rijden of naar de dierenwinkel maar ik durf hem niet meer te gebruiken dan in een straal van 5 kilometer.
En ik geloof best dat er tijd en geld er is ingestoken maar wat heb je er aan als je denkt wanneer stopt dat ding en wat als ik moet remmen en hij komt niet op tijd tot stilstand.
Dan kan ik hem beter verkopen voordat er ongelukken gebeuren en daarom zal het plezier om er op te rijden ook wel tot nulpunt zijn gedaald.
Toch bedankt voor je reactie, ik moet er maar eens een paar nachten over slapen want voor een habbekrats hem weg doen dat doe ik niet.
Maar voor 1150 euro had ik al een grote aanbetaling voor een moderne snorbrommer gehad.