Solex forum
Posted By: Robert1976 Brandstof blik op marktplaats Geel ??? - 09/12/13 05:36 AM
Ik zie zonet op marktplaats dat er 2 brandstofblikken worden aangeboden ,waaronder een Geel exemplaar , nog nooit gezien ......is deze verkleurd of ..........
Posted By: Joan Re: Brandstof blik op marktplaats Geel ??? - 09/12/13 12:45 PM
brandstof blikken waren er van diverse merken niet specifiek voor de solex , staat er bij dat het "solexine" blikken zijn ?
Exact hetzelfde blik brandstof rijwiel solex blik , die je wat vaker ziet in oranje.
Met de PB afbeelding , maar dan in het geel .
Posted By: Joan Re: Brandstof blik op marktplaats Geel ??? - 09/12/13 04:06 PM
bedoel je deze:
marktplaats advertentie

mogelijk dat hij te lang voor een raam in het licht heeft gestaan, rood is een slechte kleur en verouderd .
Posted By: Pierre Re: Brandstof blik op marktplaats Geel ??? - 09/12/13 09:19 PM
amai die zijn wel prijzig en zo te zien nog in geen goede staat
gr pierre
Posted By: Joan Re: Brandstof blik op marktplaats Geel ??? - 09/12/13 09:47 PM
inderdaad, en dat voor een gadget, voor een de prijs van 1 zo een blik had ik een hele solex ( weliswaar in onbruikbare staat) is toch meer ijzer en aan losse onderdelen eventueel later zijn prijs wel waard. nu ten toon als "schuurvondst" met alle spinraggen er nog op, veeeeeeel leuker als gadget
Hoi Joan , ja deze advertentie bedoelde ik .
Maar zou het zwart dan niet eerder vergaan zijn in de zon ?
En dat ziet er nog zwart uit......
Hallo Pierre,

Ik vind de staat nog wel gaan gezien de leeftijd van de blikken ,
Wat prijs betref ben ik helemaal met je eens ......en inmiddels zijn ze nog omhoog gegaan met bieden .....
Ik krijg alleen een hele solex nooit in mijn vitrine kastje , en nee ook niet als ik de solex demonteer :-) .
Houden de glazen plankjes niet :-)
Posted By: Pierre Re: Brandstof blik op marktplaats Geel ??? - 10/12/13 06:31 AM
Origineel bericht van: Robert1976
Ik krijg alleen een hele solex nooit in mijn vitrine kastje , en nee ook niet als ik de solex demonteer :-) .
Houden de glazen plankjes niet :-)

ik wel robert een miniatuurtje laugh
gr pierre
Posted By: Joan Re: Brandstof blik op marktplaats Geel ??? - 10/12/13 12:45 PM
Origineel bericht van: Pierre
Origineel bericht van: Robert1976
Ik krijg alleen een hele solex nooit in mijn vitrine kastje , en nee ook niet als ik de solex demonteer :-) .
Houden de glazen plankjes niet :-)

ik wel robert een miniatuurtje laugh
gr pierre

mijn kast is inmiddels zo groot als een bedrijfspand. het ligt dus aan de kast, niet aan de inhoud.
overigens zijn dan die blikken relatief wel goedkoper dan mijn overmaatse kast, of toch niet als je de prijs omrekent naar een kubieke meter zo een blik ca 50 euro de liter dat is dan 50.000 per kuub
© Solex Forum