Solex forum
Hierbij een aantal details die orgineel zijn aan mijn solex waar sommige waarschijnlijk een beetje jaloers van worden Hihi😉.
Orgineel stoot dopje en orgineel verlichtings stekkertje van mijn achterlicht. Deze worden steeds zeldzamer wel leuk om te bezitten.

Heb je zelf ook leuke details foto's deel ze met ons




[IMG]https://www.mupload.nl/img/tszkyhzmgujaq.jpg[IMG]



Kan iemand mij vertellen hoe dat ik foto's plaats? Ik heb via de website mupload.nl mijn foto's omgezet naar een adres maar welke link moet ik hier plaatsen en hoe.
IMG code moet je kopiëren en plakken in de bericht

En in jou berichten kalender gebeurtenis NIET aanvinken, ik heb er een hoop werk van dit weer te verwijderen.

Origineel bericht van: Erikvanmal
Kan iemand mij vertellen hoe dat ik foto's plaats? Ik heb via de website mupload.nl mijn foto's omgezet naar een adres maar welke link moet ik hier plaatsen en hoe.


[img]de link van je foto[/img]

en hij zou het moeten doen

Han
Posted By: Joan Re: Leuke Orginele details Solex van Heem 1965 - 21/07/17 06:10 PM
Origineel bericht van: Erikvanmal
Hierbij een aantal details die orgineel zijn aan mijn solex waar sommige waarschijnlijk een beetje jaloers van worden Hihi
Heb je zelf ook leuke details foto's deel ze met ons

ik barst van de leuke details ,heb van anderen geleerd deze niet te monteren, vooral beldoppen zijn nogal gewild.
Posted By: Berth Re: Leuke Orginele details Solex van Heem 1965 - 06/05/18 04:42 PM
Wat is nou het verschil tussen een Ami en een normale OTO, ik denk alleen de kleur.
Posted By: Joan Re: Leuke Orginele details Solex van Heem 1965 - 06/05/18 09:11 PM
Originally Posted by Bertie
Wat is nou het verschil tussen een Ami en een normale OTO, ik denk alleen de kleur.
en ze hebben ook andere spatschermen: tijgerprint want zwart op blauw is geen porum en volgens mij zit hier en daar ook iets wits
© Solex Forum