met een uitlaat poort op 26,5 ( en dan nog zo een rare toog erin !) en spoelpoorten op 30 heb je een cylinder waar de verhouding uitlaat spoelpoort extreem is
toeren haal je vooral uit de hoogte van je uitlaat en die verwacht je dan meer op 22 of 23 dan op 26
met porten op 30 is er geen ruimte in de cylinder om ze netjes haaks uit te laten stromen, waarschijnlijk zijn ze nu extreem naar boven gericht geeft wel toeren maar geen trekkracht

je hebt zeker een uitlaat nodig die het ga snel af voert anders heb je kans dat er nog teveel oud gas in de cylinder zit als de spoelpoorten al komen, kan terug ontploffing geven in het carter.

rijden als racer: veel aan de motorhevel tillen om hem al slippend op de band op toeren te houden je moet zijn hoge toerental ten alle tijden vast houden.

ik verwacht niet dat dit een cylinder is voor een cartermembraan dan heb je ook een cylinder membraan nodig om aanzuig en terugblaas goed te regelen, heb wel zonder geren maar dan blaast hij zo hard door de carburateur terug dat je binnen nu en even zelf 1 grote benzine walm bent, niet leuk rijden.


Groeten Just One Anomalous Nerd (J.O.A.N.)